Er zit vooruitgang in

9 april 2013 - Zoetermeer, Nederland

Zoals jullie weten kwam er nogal wat bij kijken om de diverse visums aan te vragen, maar de visumdienst had eind vorige week goed nieuws. De visums voor Kazachstan en Uzbekistan waren al geregeld. En in Iran vonden ze de vingerafdrukken waar we zo ons best op gedaan hebben kennelijk mooi genoeg om ons ook voor dat land een visum te verstrekken.

Heel belangrijk voor ons is dat we nu ook China in mogen. We hebben een "double entry"-visum voor maximaal 2 x 60 dagen gekregen. Dat hebben we nodig omdat we van plan zijn om naar Hong Kong te gaan en als we daarna weer "mainland China" in willen wordt dat als 2e "entry" beschouwd.

Nu alleen het visum voor Turkmenistan dus nog! De visumdienst verwacht dat die aanvraag rond 23 april zal worden afgerond. Nu maar hopen dat ze gelijk hebben, want  het wordt allemaal wel kort dag...

1. Joop maarsen:
    10 april 2013
    super gaat allemaal goed komen toch spannend en goed vooruitzicht enne jullie gaan 4 mei ik ga 16 mei en vrijdag mijn laatste werkdag ik stop er mee
  2. Jan:
    10 april 2013
    Cynthia en Ruud nu blijkt dat jullie stalen zenuwen hebben want zelfs nu blijven jullie rustig in afwachting van het laatste visum. Wij hopen dat alles tijdig geregeld is en dat jullie gaan genieten van een lange en naar het zich laat aanzien een vermoeiende maar mooie reis. Geniet ervan en wij zullen jullie vanuit Duiven volgen.
    Groetjes uit Duiven