Wat zegt de reisorganisatie over onze reis?

15 februari 2013

Een reis voor de echte liefhebber. Mensen die in de voetsporen van Alexander de Grote en Marco Polo willen treden. Je volgt de legendarische Zijderoute van Turkije via Iran en Centraal-Azië naar China. Een lange, maar uitdagende reis. Een reis ook waarbij onderweg het nodige aangepast kan moeten worden. De route is immers gemaakt, maar je reist door landen met een sterke staatsbureaucratie die her en der voor vertragingen kunnen zorgen.
Uiteraard kunnen ook condities van weg en vervoer voor vertragingen zorgen. Maar al die problemen staan natuurlijk in het niets vergeleken met de reizigers die zo'n tweeduizend jaar geleden langs de Zijderoute reisden.
Onderweg reis je door kale vlaktes, uitgestrekte woestijnen en door ruige berggebieden. Veel groen zul je niet tegenkomen. Vele kleurrijke bazaars volgen. wat dacht je van Diyarbakir, Isfahan, Samarkand en Kashgar?
Vlak voor je de reis beëindigt kom je aan in Xi'an, ooit hoofdstad van het Chinese Rijk en startpunt van de Zijderoute.

Dit klinkt wel heel avontuurlijk!!

1. Minke:
    15 februari 2013
    Wauw, klinkt spannend! Veel plezier!
  2. Winfred:
    15 februari 2013
    heb je al een modieuze boerka uitgezocht?
  3. Jan:
    15 februari 2013
    Cynthia en Ruud, heel spannend en ondernemend. Een beetje positief jaloers zijn we in Duiven nu toch wel. Alvast heel veel "voorplezier"
  4. Ruud & Cynthia:
    16 februari 2013
    Ik wil graag een roze boerka maar die heb ik nog niet gevonden.
  5. Ralph:
    18 februari 2013
    Het leest allemaal als een droomreis. Moet toch een fantastische ervaring worden die je altijd bij blijft.
    Heel veel plezier!!