Het is inmiddels maart

5 maart 2013 - Zoetermeer, Nederland

Zo, het is 4 maart geweest. Nog minder dan twee maanden te gaan tot 4 mei en dan gaat onze reis echt beginnen. We hebben onze 2e ronde vaccinaties er inmiddels ook opzitten. We zouden nu goed beschermd moeten zijn, zelfs in het wilde en woeste Kirgizie.

Ook zijn we al druk aan het overleggen met Jiang (onze vriend in China) over de route die we in China willen gaan volgen. Een groot deel zullen we met de auto gaan doen maar aan een Internationaal rijbewijs schijnen we in China niets te hebben. Alleen met een Chinese permit mogen we daar zelf de weg op. En of we dit permit gaan krijgen...

Dit geldt trouwens ook voor onze visums. Pas twee weken voor vertrek horen we of we welkom zijn.

1. Joop maarsen:
    5 maart 2013
    Hoi Cythia en Ruud spannend hoor een hele onderneming maar ik weet en jullie kennende dit is allemaal goede voorbereid en ik weet ook dat jullie heel erg gaan genieten ik zal jullie reis van uit Indonesie volgen want jullie gaan de 4e ik ga de 16e ik weet niet hoe lang julie gaan maar heel veel plezier enne doe de groeten aan Jiang
  2. Arno:
    5 maart 2013
    Zijn jullie nog steeds niet opgezouten? Wat een treuzelaars. Ik had al lang een spannend verhaal ergens uit Iran verwacht, maar jullie hangen nog steeds hier rond! Die jeugd van tegenwoordig. Mijn vader zei altijd: ' Ze kenne niks' en ik geloof nu dat hij ergens wel gelijk had.