De laatste loodjes!

3 mei 2013

Het is bijna zover, morgen beginnen we aan onze lange reis. De Koninginnedag hebben we benut om, tussen de officiële Koninklijke momenten door, een begin te maken met het inpakken van onze koffers. Voorlopig past alles er nog in én blijven we binnen de gewichtslimiet, maar we zijn natuurlijk nog niet klaar met pakken ...

Vanwege onze individuele verlenging van de reis in China, in aansluiting op de Zijderoute, moesten we zelf de heen- en terugvlucht regelen. Daarom komen we nu niet gelijk met de groep aan in Ankara en moesten we ook zelf onze transfer van de luchthaven naar het hotel regelen. Dat is inmiddels gelukt.

We hebben in ieder geval afspraken gemaakt met het hotel en die sturen iemand om ons op te halen. Zo hoeven we in ieder geval onze vakantie niet te beginnen met een vermoeiende discussie met taxichauffeurs. We hoeven straks alleen maar op te letten wie een bordje omhoog houdt met onze naam erop. Echt relaxed zo !!!

1. Claudia:
    3 mei 2013
    Hee reizigers! Kan nu al niet wachten om jullie verdere reisverhalen te lezen; ben erg benieuwd wat jullie allemaal zien en meemaken. Alvast een goede vlucht voor morgen gewenst en heeeeeel veeeeel plezier!
    Groetjes, Claudia
  2. Joop maarsen:
    He Cynthia en Ruud nogmaals heel veel plezier en doe de groeten aan Jiang
  3. Minke:
    3 mei 2013
    Fijn zo'n ontspannen begin! Een hele mooie reis gewenst, ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
  4. Christel Heatubun:
    3 mei 2013
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en geniet van alles wat jullie zien en doen daar!!ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
  5. Jan:
    3 mei 2013
    Wij wensen jullie een heel fijne vakantie. We begrijpen dat jullie uiteindelijk toch nog ontspannen aan deze lange trip kunnen beginnen nu alles geregeld is. Geniet ervan, we volgen jullie en doe de groeten aan Jiang.
    Truus en Jan
  6. Esther:
    Hi Ruudje en Cynthia!

Ik wens jullie een veilig en adembenemend mooi avontuur toe!

Geniet er van!

groetjes Esther
  7. Jessica:
    3 mei 2013
    Hoi! Nu aftellen geblazen in de laatste uurtjes voor jullie grote reis! Ik hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen straks. Ik wens jullie samen een voorspoedige reis en een fantastische tijd toe! Ik ben benieuwd naar de foto's en de verhalen van jullie belevenissen. Geniet ervan! Groetjes en liefs,
    Jessica
    Groetjes en liefs,